Sidor

onsdag 27 januari 2010

Skriveri och gråt

S lärde sig ju skriva sitt eget namn när hon var 3.5 ungefär. Grattis lärde hon sig skriva i början på december samtidigt som hon började försöka skriva familjens namn också. Nu kan hon skriva V´s namn också.

I måndags när jag skulle lämna V på dagis började han för första gången gråta när jag skulle gå därifrån. Han satte sig ner på knä och körde ner ansiktet i en liten madrass de har på golvet, en liten bokhörna, och började storgråta och då kunde jag bara inte gå så jag stannade några minuter till och kramade om honom och så blev han lite distraherad och då gick jag. Guuud vad ont det gjorde i mammahjärtat då kan jag säga. Grät nästan själv när jag gick därifrån.

I natt tyckte Vide att han skulle kräkas så idag har jag haft båda ungarna hemma. Han har dock varit pigg under dagen men inte velat äta så mycket.

Inga kommentarer: