Sidor

lördag 6 februari 2010

Ingen bra rubrik

Är så sjukt trött hela tiden. Spelar ingen roll hur mkt eller lite jag sover är ff lika trött på dagarna. Har ingen ork alls. Allt känns bara fel just nu och allt går bara fel hela tiden. Skulle behöva söka bra många fler jobb än vad jag gör men det är såååå trist och faktiskt ganska psykiskt påfrestande (tycker iaf jag) så jag hittar hela tiden på andra saker jag "måste" göra. V har börjat gråta varje dag jag lämnar honom på dagis och bilen är paj igen (mitt fel tyvärr som att jag inte hade tillräckligt mkt jag mår dåligt över innan).

S har förresten lärt sig att skriva mitt namn nu också, min lilla stumpa, riktigt duktig är hon tycker jag. Hon har börjat fråga mig om engelska ord nu. Mamma, vad heter bil på engelska?? Kan hon säga ibland, ja eller inte specifikt bil då utan det kan vara vad som helst träd, skåp, stol, bord mm. Det är väl kanske normalt för en snart4-åring, jag vet inte men jag tycker att hon är duktig iaf :).
V är ff ingen snackis. Senaste ordet är nej, såklart vad annars ;), annars är det mest bludder faktiskt. Så stor skillnad mellan honom och S som pratade mer när hon var 1 än vad han gör nu vid 19 månader. Jag vet att pojkar är lite senare med talet men man undrar ju när han kommer komma igång lite mer liksom, speciellt som att sa sina första ord så tidigt. Jaja.
F undrade precis om jag satt och skrev en hel uppsats så jag svarade att ja först så skrev jag lite om mig o så lite om ungarna. Jaha, kan du inte skriva nåt om mig då svarade han, typ F han blir bara snyggare och snyggare för varje dag. Hahaha, kunde knappt hålla mig för garv.

Inga kommentarer: