Sidor

fredag 26 februari 2010

Livet jävlas

Ja just nu känns det som att det är någon högre makt som inte tycker om oss. Fan allt kaosar. Idag när jag skulle gå upp och hämta V efter att han sovit så der jag att det droppat vatten på golvet från takfönstret. Jippi. Hittar en pall så att jag kan ta mig en närmare titt och ser då att det är blött i ena hörnet men att det inte runnit utanpå om man säger så. Känner på taket och det är helt mjukt (gips). F kommer hem kollar på det drar försiktigt bort lite av väven som sitter över gipset och då började det droppa ännu mera vatten. Försäkringsbolaget sa att vi skulle skadebegränsa så F och hans pappa började riva ner tak och det började rinna en del vatten. JOBBIGT, kan inte saker bara funka??? Livet känns skitjobbigt just nu. Har börjat få ont i magen igen när jag käkar. Hur som helst, hade tänk att jag skulle lägga in lite bilder och här kommer en på taket, mindre rolig jag vet.

Inga kommentarer: