Sidor

fredag 26 mars 2010

S fyller 4 år

Idag fyller mina lilla älskling hela 4 år. Kan inte fatta att hon redan är så stor, tänk vad snabbt tiden har gått. Det har varit en stressig dag då jag jobbat hela dagen och V är sjuk men S tycker att det varit en bra dag iaf och det är väl huvudsaken. Många fina saker fick hon, spel, sparkcykel, lakan, böcker, kläder mm.

Veckan har varit stressig över lag med mer att göra än vanligt plus att jag har jobbat. I onsdags var S på 4-års koll vilket inte var några som helst problem, 17.5 kg och 104.2 cm stor är hon, något tyngre och längre än medel vill säga så helt normal med andra ord. Efter det var jag och besiktigade bilen. Så skulle S få hål i öronen vilket tog en bra tid då vi först inte hittade någon som kunde/ville ta hål och sedan ville hon absolut inte ta det andra hålet. Till sist gick det iaf. Så var det samtal på V´s dagis också. På kvällen hoppis och skuttis för S och träning för mig så man kan ju säga att jag var liite trött på kvällen dock inte lika trött som idag efter knappa 4 timmars sömn och en lång dag på jobbet för att stressa hem och sedan ha gäster halva kvällen. Kommer somna gott om en stund.

Inga kommentarer: