Sidor

söndag 18 april 2010

Sjuk igen

Helt sjukt men jag är sjuk igen. Började försiktigt i tisdags med att jag hade onti huvudet som fortsatte till onsdagen och på kvällen kom jag på att det nog var bihålorna då jag fick ondare av att luta mig framåt. Torsdag ont igen och jag vaknade med jättesvullna halsmandlar = ont. På fredagen sa jag till på jobbet att jag inte skulle orka jobba hela dagen. På kvällen åkte jag på tjejmiddag med ett par mammor jag känner från när jag var mammaledig med S. Kände väl egentligen att jag inte borde göra det då jag fått ont i halsen och i kroppen men ibland behöver man få komma iväg lite. Hade trevligt men mådde sämre. I går morse vaknade jag med feber och jätteont i kroppen + allt det andra också. Låg i sängen nästan hela dagen och framåt kvällen hade jag riktigt ont i halsen och vita fläckar på halsmandlarna. feber hela dagen. Hade hoppats på att jag skulle må hyfsat idag men jag har ff mkt ont i huvudet, jätteont i halsen och lite ont i kroppen plus lite feber. Skulle ha jobbat i morrn men det verkar rätt uteslutet. Får kanske ringa vårdis i morrn och höra om det kanske är dags för ett besök.

Inga kommentarer: