Sidor

lördag 24 april 2010

Men gud vad tiden går snabbt ibland

Här tänkte jag att jag skulle ta och blogga lite eftersom det var nån dag sedan och så har det gått en hel vecka. Jaja, så kan det gå.

Jag har i alla fall varit dålig nästan hela veckan. Gick till läkarn i tisdags och det är i alla fall inte streptokocker (eller inte den de testar iaf) men eftersom jag ff hade så ont att jag inte kunde äta ordentligt och var ordentligt svullen i halsen fick jag diklofenak, vilket tyvärr inte hjälpte mycket mot smärtan. I torsdags hade jag fått jobba om jag ville med kände att 8-16.30 kanske var lite att ta i när man ff inte mår helt hundra. Mår ff inte helt ok heller men nu är det mest en obehaglig känsla i halsen och trötthet.

I tisdags var jag även med V på bvc. Han är ingen stor kille längre minsann, knappa 22 månader gammal väger han 11.8 kg och är 84 cm lång, en kurva under medel på båda. S var större när hon var lika gammal. Menmen så är det väl, han verkar ju må bra i alla fall.

Inga kommentarer: