Sidor

söndag 25 april 2010

Vårpromenad

Idag har det varit riktigt superhärligt väder. Märktes på en gång när jag och V gick upp i morse kl halv 8 och det redan var 8 grader och strålande ute att det skulle bli trevligt väder. Vid elva tog vi oss ut på en härligt vårpromenad i det underbara vädret. En promenad till skogen och i joggingspåret för att se om det torkat undan tillräckligt bra för att man ska kunna börja springa i det och det hade det så nu ska jag kommande vecka börja lite mjukt med raska promenader för att sedan börja öka takten och joggandet. Har ju bestämt mig för att springa tjejmilen i sommar också så det är dags att börja träna ordentligt nu. Hoppas bara att jag lyckas hålla mig frisk nu så att jag slipper avbrott i träningen för man (iaf jag) tappar så mycket.

Inga kommentarer: