Sidor

tisdag 27 april 2010

Träningsvärk

Igår trodde jag inte att jag skulle få jobba men blev uppringd ganska tidigt. Jobb mellan 11 och halv 4. Lite trist och kort tid men va fasen bättre än inget. En timme senare blev jag uppringd av en annan förskola som undrade om jag ville jobba. Kändes ganska jobbigt att behöva säga nej till jobb, speciellt som den förskolan ligger typ runt hörnet. Jaja, sånt är livet. Hur som helst så blev det en stressig morgon, dock mitt eget fel då jag bestämde mig för att ta en snabbsväng förbi affären för att sedan dra ut på en powerwalk/joggingtur (blev mest en gå snabbt tur) också innan jag åkte till jobbet. Hann med nöd och näppe till jobbet kan jag säga och idag har jag grym träningsvärk i benen (framsidan på vaderna typ).
Idag blev också en kort dag på jobbet men som sagt bättre än inget.

Inga kommentarer: