Sidor

fredag 14 maj 2010

Shopping

Ok, idag åkte jag iväg för att köpa ett par jeans till mig själv eftersom jag gått up så j*vla mycket i vikt att jag har typ 2 par jag kan ha, men vad kommer jag hem med istället?? Ja inte fasen var det jeans iaf utan grejer till ungarna, eller V rättare sagt och ett par ynka örhängen till mig själv. Snark, men jag har bestämt mig för att göra mig av med kilona istället för det var verkligen inte roligt att prova jeans idag =/. Urk, så sur på mig själv för att jag gått upp alla kilona jag gick ner förra året, allt slit det tog. Men nu är snart förkylningen bra och då ska jag börja träna igen och hoppas att jag hinner träna iaf mer än 2-3 ggr innan jag blir sjuk igen, som det hhar varit hela vintern. Kommer helt ärligt bli knäpp om jag blir sjuk igen, nu får det verkligen vara nog. Har i alla fall haft en trevlig dag med mamma och lillebror som följde med på shoppingturen.

Så har jag kommit på en av sakerna som jag tänkt skriva om igår när jag var lite seg. Fick H&M´s höst/vinterkatalog i veckan nämligen. Kul att få den tidigt men samtidigt känner jag inte direkt för att shoppa sådana kläder nu, liiite tidigt liksom, har ju inte ens hunnit bli sommar ännu. En sak som jag tycker är bra med att få den tidigt är att då kan man skriva upp nu vilka kläder man skulle vilja ha och så ser man vilka man ff vill ha i augusti när de börjar säljas och ja då är det ganska självklart vad man ska välja då. Tyvärr var det ganska trista kläder men det blir billigare så iaf. Hittade dock några plagg som jag föll pladask för men som sagt det blir ett augustiproblem.

Inga kommentarer: