Sidor

måndag 17 maj 2010

Solsken värme och motion

Ok, eftersom det har varit så sjukt härligt väder idag så har större delen av dagen spenderats ute. Satt inne en stund på förmiddagen och datorade lite men gick sedan ut på en snabb promenad och provade att jogga lite också men jag kände på en gång att jag inte borde göra det då förkylningen inte gett med sig helt ännu. Hur som helst, var helt slut när jag kom hem så jag la mig i solstolen en stund innan jag gjorde mig i ordning för att hämta kidsen. Snabbt och gjort så var vi hemma igen och spenderade faktiskt hela eftermiddagen och tidig kväll ute i det härliga vädret, man måste ju passa på, kanske dröjer länge innan det blir sol igen.

Herregud, sitter och kollar på Petra Medes Show med datorn i knät, vilket totalt urlöjligt program men jag har garvat som attan flera gånger. Kommer inte bli någon vana dock, det är på i bakgrunden för att jag helt enkelt inte orkade byta kanal.

Inga kommentarer: