Sidor

måndag 14 juni 2010

Feber

Har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev. I helgen skulle vi ha varit på 1-års kalas men eftersom F jobbade på lördagen och jag inte mådde helt 100 och kalaset var typ 1.5 timme bort med tåg så orkade jag inte åka själv med kidsen. På söndagen mådde jag bättre så då drog vi ut på en shoppingrunda då hela familjen behövde nya sommarkläder.
Igår ville inte våra små busar sova utan båda var vakna till kl 22.30!! Jag somnade inte föränn halv 1 och vid 2 vaknade V och var lite gnällig så han fick sova i vår säng = inte så bra sömn för mamma och pappa. Så vaknade ungjäkeln vid 6 på morgonen och somnade inte om. Förstår inte hur han orkar.
Idag blev jag tillfrågad om jag ville jobba och det ville jag naturligtvis. 1.5 timme innan jag skulle sluta så ringde V´s dagis och sa att han hade feber. Tur att svärmor kunde hämta honom. Så nu har vi en lite sjukling hemma.

Nu är jag sjukt, sjukt trött så det är dags för sängen för min del.

Inga kommentarer: