Sidor

fredag 23 juli 2010

Trist väder

Vad trist väder det varit denna vecka. Nog för att det är skönt att det är lite svalare men det vore trevligt om det var sol. Iofs så skulle det behöva regna lite och gräsmattan mår ju definitivt mycket bättre nu och så sover man ju bättre så. I veckan har det inte hänt så mycket, lämnade ungarna hos sin farmor en stund igår för att göra nya naglar och ha lite tid för mig själv hemma. Slog på en film och la mig i soffan och sov från och till under 2 timmar innan det var dags att hämta de små odjuren igen. Kände mig inte direkt utsövd, hade kunnat sova flera timmar till. Igår la jag mig tidigt för att jag skulle orka upp idag men då vaknade jag ju av F´s väckarklocka kl halv 6 i morse istället och så vaknade V tidigt trots att han somnade sent igår så jag kunde inte somna om igen. Är lätt trött idag också. Skulle behöva sova ett par dagar känns det som.

Inga kommentarer: