Sidor

tisdag 20 juli 2010

Grönan

I fredags bestämde vi oss för att gå på grönan på lördagen efetrsom det skulle bli lite molning och inte tokvarmt. Mamma med familj följde med. Jag kände mig supersugen på att åka en massa grejer fastän jag egentligen är ganska feg så vi köpte åkband till hela familjen, ja utom V då eftersom han är gratis. Egentligen tycker jag att det är ganska dåligt att S´s åkband kostar lika mycket som en vuxens med tanke på att hon får åka så lite menmen får väl gnälla till dem eller gilla läget. Hur som helst så tänkte vi att vi skulle starta mjukt med lustiga huset men S tyckte absolut inte att det var lustigt utan började illvråla i början och sen fick F bära henne genom hela huset. Efter det var hon dock jättemodig och åkte båda nyckelpigan, flygande elefanterna och lilla fritt fall med ett stort leende och mycket skratt, kan tillägga att tom jag tyckte att lilla fritt fall var iaf liite läskig :P. Tyvärr, eftersom jag vaknat med huvudvärk på morgonen, så blev jag otroligt snurrig och helt ur fas av allt jag åkte så jag tröttnade ganska snabbt. Vi hade hur som helst en trevlig dag och vi kom inte hem föränn halv 10 ganska så trötta kan jag lova. S följde med mormor hem för hon ville så gärna sova där.

Söndag förmiddag spenderade vi med att shoppa hem lite käk, verkligen det roligaste man kan göra en söndag, och eftermiddagen spenderade jag och S på bio med en kompis. Shrek 3 såg vi eftersom S älskar shrek. Den var helt ok.

Igår hade vi ett par vänner från Malmö på besök. Jättetrevligt för det är ju inte så ofta man ses tyvärr. De har en liten tjej som är lite yngre än V och de hade jättekul tillsammans.

Inga kommentarer: