Sidor

fredag 16 juli 2010

Vad gör man??

Jag håller på att bli knäpp på S just nu. Hon lyssnar verkligen inte ett skit på vad man säger. Jag vet inte om det är åldern men hon är hela tiden på och tar saker som inte är hennes, tar mitt smink, ritar med min mascara, ritar i min almanacka, ritar på möbler, väggar, lakan, tar mitt smink eller annat som inte är hennes för att hon "vill ha det" eller "ville göra så" som hon säger. Hon skriker, gapar och stampar i golvet så fort hon inte får som hon vill och det är inte sällan man får höra "det är inte du som bestämmer om jag får göra så". Det spelar ingen rollm om jag säger att hon blir utan lördagsgodis om hon gör si eller så för hon säger bara ok och så struntar hon i vad man säger ändå. Känns som att hon backar i utvecklingen just nu. Är det normalt eller är det jag som gör något fel för det är så det känns just nu.

Inga kommentarer: