Sidor

torsdag 19 augusti 2010

En vecka har passerat

Japp en någorlunda händelserik vecka har gått.
Helgen spenderades hos lillasyster i Gävle. Alltid lika trevligt att vara där, speciellt som vi får så himla god mat där ;). På lördagen åkte vi till Furuviks parken, tyvärr inte lika kul som jag trott men då orkade vi inte gå igenom hela parken heller. Lilla V var utan blöja hela helgen och kissade bara på sig 1 enda gång på hela helgen.
I måndags började mina små älsklingar på dagis igen. Vi hade sagt till S att om hon ff ville byta dagis til V´s efter att hon varit tillbaks och lekt med sina kompisar så skulle hon få det och hon ville så gärna byta så nu är det gjort och redan på måndag kommer de gå på samma dagis, hoppas bara att jag inte kommer ångra mig nu för då kommer jag bli deppig.
Vägning i tisdags och jag skriver som i förra inlägget att jag blev lite lätt deprimerad när vågen bara visade på minus 400 gram :(, men jag har inte kunnat gå ut och gå efetrsom jag trott att jag ska åka på en ordentlig förkylning men det är bara något irriterande skit som ligger och ger mig lite ond och irriterad bihåla och lite ont i halsen, det blir liksom aldrig något men går heller aldrig över, så igår gav jag mig på en promenad och ett yogapass och idag har jag halva munnen full med blåsor och ngt mer ont i halsen.
I tisdags ringde de från dagiset jag jobbade på i våras och början av sommaren så jag åkte dit och jobbade och har även jobbat idag. Ingen kul upplevelse efter att ha vaknat kl halv 3 inatt och bara legat och halvslumrat efter det. I slutet av arbetsdagen hade jag fått ont i huvudet och var alldeles groggy av trötthet, vilket jag ff är så jag tänkte gå och sova nu.

Inga kommentarer: