Sidor

onsdag 25 augusti 2010

Nytt dagis, nyfrissad

Efter en ganska tråkig helg var det dags att skola in S på V´s dagis. Det har gått bra kan jag säga. I måndags åkte jag hen över lunchen, i tisdags en stund innan lunchen och hämtade efter mellis och idag stannade jag bara en kvart. Jag hoppas att hon ska trivas bra här, hon har inte sagt ett ord om att hon saknar sina gamla kompisar så. Igår ritade hon förresten en teckning av en strand så skrev hon sedan på: Taiand de är an sdrand och jag behöver väl inte skriva vad det betyder. Inte rätt stavat då men lite imponerande, eller hur!
Idag har jag varit och klipp mig. I vanliga fall så klipper jag mig max en gång om året, sist jag klippte mig var i mars men jag har inte varit riktigt nöjd därför blev det en ny klipptid så snart efter och nu är jag nästan 100 nöjd, tror att det kanske blev lite väl urklippt i topparna men vi får se, vänjer mig nog.

Inga kommentarer: