Sidor

tisdag 14 september 2010

Det är lustigt

Förra sommaren när jag lyckades gå ned 13.5 kg (+ de knappa 5 jag gick upp när jag var gravid) till bröllopet så fick jag höra: Vad smal du blivit mm. MEN nu när jag har gått upp allt igen + lite till så får jag höra: Men det syns inte. Visst är det lustigt ;). Nu har jag iaf lyckats gå ner en del igen och har "bara" 11 kg kvar till vad jag vägde vid bröllopet. Deprimerande?? Japp, som f*n kan jag lova. Sjukt irriterande att jag måste kämpa med de kilona igen men det är bara att gilla läget och kämpa på och det är precis vad jag skall fortsätta göra. Förra veckan fick jag frågan hur mycket jag vill gå ned och jag svarade: 20 kg. Då fick jag höra att det var ett orealistiskt mål för mig. Jag antar att det är så att jag ser ut att väga mindre än vad jag gör, folk brukar gissa att jag väger mindre än vad jag gör men jag har alltid antagit att det har velat vara snälla. Jaja, den senaste veckan har jag inte gått ned ett gram *gråter lite* men jag har iaf blivit liite smalare om midjan och höfterna så nåt har hänt iaf :D.

Inga kommentarer: