Sidor

fredag 17 september 2010

Träning

Eftersom jag just nu tränar ganska mkt för att jag vill gå ned i vikt snabbare och för att det är skönt att träna, så tänkte jag att jag skulle ta och skriva här i bloggen när/hur/var (typ) jag tränar.
Denna vecka har jag hittills hunnit med 3 pass. I tisdags blev det en skogspromenad på 50 minuter efterföljt av ett 40 minuters yogapass (poweryoga, alltid poweryoga). I onsdags hann jag med 40 minuter på gymmet mellan jobb och hämta barn på dagis. Igår torsdag hann jag bara med 30 min yoga mellan jobb och jobb. Idag ingen träning, har inte hunnit och har en svullen halsmandel som jag vill se hur det går med innan jag tränar, har känt mig lite krasslig över lag, hoppas att det går över så jag kan träna i morgon eller iaf på söndag.

Inga kommentarer: