Sidor

tisdag 7 september 2010

Trött och förkyld

Jag som trodde att jag haft tur när förra helgens förkylning gick över på bara ett par dagar blev tokförkyld i helgen igen. Ngt irriterande eftersom jag ska jobba hela denna vecka i ett skolkök. Ett ganska tungt jobb. Sjukt trist också måste jag säga, ångrara nästan att jag gick med på det, speciellt som dagiset jag vikarierar på ringde igår och ville att jag skulle komma och jobba plus att de ringt idag också, missade samtalet men jag antar att de ville fråga om jag kunde jobba i morrn.

Fredags kvällen spenderade jag och barnen hemma hos en kompis. Hon har 2 barn som är jämngamla men S och V så det var perfekt. S skulle sova över och det gick kanonbra. Lördag åkte jag, F och V och shoppade lite innan vi åkte och hämtade S som blev jättesur för att hon var tvungen att åka hem. resten av helgen var lugn.

Vilket inte gårdagen var, på jobbet alltså. Var så trött när jag kom hem igår att helst av allt ville gå och sova men fick masa mig iväg på ett föräldramöte. Somnade dock kl halv 10 i soffan. Idag var det ännu mer jobb och ännu tristare och snart ska jag gå och slockna.

Inga kommentarer: