Sidor

fredag 3 september 2010

TGIF

Ja tack och lov för att det är fredag. Veckan har gått snabbt, som alltid iofs, och det har väl egentligen inte hänt så jättemycket. Jobbade tisdag, onsdag och var på gymmet igår så idag har jag lite träningsvärk men jag gillar det litegrann för då känner man verkligen att man tränat. Förutom gymmet så går jag ju ff mina raska promenader och yogar. Äter ff Gi och går ned i vikt men inte i samma takt som jag skulle vilja. Godissuget hänger kvar som ett envist litet plåster och igår tog det överhanden och jag åt en del godis. Lite besviken men kom sedan och tänka på varför jag blev så extremt sötsugen just nu.

S skriver mycket och är riktigt duktig. Här är lite av vad hon skrivit denna vecka:
Jag e läsän
Sbökä
Kaoboimösa
Strand
Sbendelnät
Fesgk
Fänälsä
Morfar me glasögona
Skaotlägret
Ja det är ju inte rättstavat men det är ju ändå ganska imponerande för en ännu inte 4.5 åring :).

Inga kommentarer: