Sidor

måndag 25 oktober 2010

Jag vill ut och träna

Ja det vill jag och eftersom jag inte jobbar skulle jag kunna men kan ändå inte pga den jävla halsen som gör ännu ondare idag, känner mig lite halvsänkt i hela kroppen. Så jäkla trist att när motivationen blir starkare så kan man inte pga en dum förkylning.
Köpte ju förresten en stegräknare här för 1-2 veckor sedan men den är så jävla usel så jag blir galen så har jag tappat bort kvittot så jag kan inte lämna tillbaks den heller =/. Skulle vilja ha en sån där dyr ordentlig sak men det har jag inte råd med nu. Behöver köpa vinterjacka, vinterskor och egentligen skulle jag behöva köpa lite bättre kläder att träna ute i. Får väl hoppas att jag får lite pengar när jag fyller år om en månad så jag kan köpa allt jag behöver.

Inga kommentarer: