Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Tidiga mornar är inte min grej

Öken att börja kl sju på morgonen kan jag säga. Fast det är ju många andra som gör det men det är helt enkelt inte min grej. Skulle aldrig kunna göra det varje dag, skulle dö tror jag. Har sovit superuselt inatt oxå för att jag varit rädd att för att försova mig. Det enda positiva var att F kunde hjälpa vill lite med kidsen.

Eftersom jag ff har ont i halsen o inte mår så bra, plus att F ska iväg på scouterna, så kan jag inte träna idag heller. Fast jag hade varit för trött ändå tror jag.

Har varit och fotat kidsen idag. De hade gratisfotografering uppe på öppnan och eftersom S's dagisfoto inte blev bra på bokade jag där. Nu fick hon ju ta om men jag vet inte hur det blev ännu. Deras syskonbild blev inte heller bra så de fick ta några sådana oxå.

Inga kommentarer: