Sidor

lördag 23 oktober 2010

Sovmorgon

I morse tog min mamma kidsen så att jag fick fortsätta sova, det var guld värt även om det blev lite livat av barnen så att jag vaknade somnade vaknade somnade. Tror jag gick upp vid halv elva, underbart. Vi stannade kvar hos mamma till lunch ungefär, S ville stanna kvar en vecka till som hon sa så hon fick stanna. Jag och V åkte för att möta F och sedan vidare hem till hans föräldrar för att byta däck på bilen. Skönt för den senaste månaden har vi haft lite pyspunka eller nåt på vårat ena framdäck, vi har fått fylla på luft det var femte dag typ. Nu kan vi tänka på att köpa nya däck om ett par månader vilket känns skönt.
Efter svärmor blev det ett besök på coop för det obligatoriska lördagsgodiset till V.
Sedan har vi setat bänkade faktiskt med undantag för lite matlagning och en tvättmaskin. Inget bra att se på tv så jag funderar på om jag ska slå igång en film men jag är så trött att jag förmodligen kommer vilja gå och lägga mig snart ändå.

Inga kommentarer: