Sidor

onsdag 3 november 2010

Skryt

Jag måste bara få skryta litegrann om S, hon är nu 4 år och 7 månader gammal (vart tog tiden vägen??) och har börjat kunna läsa litegrann. Hon läser inte alltid rätt precis som att hon oftast inte skriver rätt när hon skriver men jag tycker ändå att hon är sjukt duktig. Jag vet inte om jag skrev om att hon gjort/skrivit en bok, jättefin. Undrar om hon kommer bli författare eller nåt liknande när hon blir stor. Hon sa en gång att hon vill bli läkare och jag kan ju inte säga att jag skulle bli ledsen om hon satsade på det när hon blir stor.

4 kommentarer:

Madde-mamman sa...

Oj, min S (lika gammal) får med nöd och näppe skrivit sitt namn rätt.

Madde-mamman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Ja det är ju väldigt olika men S har alltid varit intresserad av bokstäver och språk.

Ivana sa...

Åh så kul, läsning är ju det bästa som finns! :)