Sidor

torsdag 30 december 2010

Hemsk natt

Shit vilken hemsk natt det varit. Det började med att jag låg och läste och plötsligt var klockan kvart i ett. Släckte och vid ett vaknade V och sen somnade vi inte föränn tre halv 4, han hade feber och ont i örat. Efter att ha legat och gnytt och rullat runt och väckt mig till och från vaknar vi vid halv 6 *snark*, ger honom en alvedon så att han skall sova och inte ha ont (det var först nu han sa att han hade ont i örat). Somnar om och sover oroligt (= väcker mig till och från) till 8 och vid halv nio tar F honom och går upp, tack och lov. Sedan sov jag till tio. Inte mycket sömn inatt alltså. Jobbigt att jag hade tänkt vara på gymmet till halv tio, nu blir det inte föränn till halv tolv tidigast och då kommer det vara så många fler där och träna. Måste köpa ett nytt träningskort också, synd bara att det blir så dyrt att köpa per månad så att jag måste köpa ett årskort, blir så mkt pengar på en gång men 2000 för ett helt års träning är väl egentligen inget att gnälla över om man tänker på vad tex sats tar.

Inga kommentarer: