Sidor

fredag 21 januari 2011

Aj som j*vla f*n

Idag var jag tvungen att gå till läkaren igen. Inflammationen blir inte bättre och har de 2 senaste dagarna faktiskt sett ganska läskig ut. Det var inget trevligt besök. De var tvungna att göra ett lite snitt och klämma ut allt var och blod som fanns i. Fick massa bedövning först = ungefär 10 nålstick i magen vilket gjorde ont men inte om man jämför med hur ont det skulle göra sen. Snittet (om man kan kalla det det när det är pyttelitet) sved men sen var han tvungen att göra något mer och då mådde jag helt ärligt illa för att det gjorde så ont. Sedan klämde han ut gegga en bra stund, vilket gjorde ont trots bedövningen, innan de satte in nån tygbit för att det inte ska läka igen ännu och det gjorde också illamåendeont. Jag var lite skakis efter och jag tycker faktiskt en hel del synd om mig själv idag. Ska få hembesök i morrn av nån som skall kolla till såret och kanske på söndag så blir det sköterskebesök på måndag och läkarbesök igen på fredag, om allt går som det ska vill säga. Jag kommer bli ruinerad.

Inga kommentarer: