Sidor

lördag 22 januari 2011

Svårt med rubriker

Ja ibland är det svårt att hitta på en rubrik. Idag har första halvan av dagen bestått av väntan. Visste ju inte när sköterskan skulle komma förbi och rengöra såret. Blev ingen trevlig upplevelse men det gjorde iaf inte lika ont som igår eller som jag väntat mig när hon pressade ut ännu mer var o blod. Efter att det blev det mer väntan för min o S's del då vi skulle hem till min kompis vars dotter är S's kompis. S hade blivit bjuden på tebjudning. Vi hade jättetrevligt och jag hade ett riktigt trevligt samtal med N (min kompis) och en annan mamma. Man kan lära sig så mycket av diskussioner och det är därför jag gillar dem, jag vill alltid lära mig mer och det finns alltid något intressant att lära sig. Nu skall vi käka middag hos mamma. Tacos, mmm.

Inga kommentarer: