Sidor

lördag 1 januari 2011

Bio

Dagen började segt som alla nyårsdagar brukar göra. Gick på bio med mamma m familj och lillasyster och hennes man. Vi såg tredje Narnia filmen. Bra men inte riktigt lika bra som de tidigare. När jag kom hem efter bion fick jag lov att skotta mig in i garaget, lätt irriterande men det får bli dagens träning då jag fick flippen lite :P på all snö och skottade en ganska stor del av gatan framför vårt garage eftersom plogen inte varit dit på jag vet inte hur länge, det tog ett tag iaf. Sen att det var onödigt att ställa in bilen då mamma ringde och frågade om vi ville komma dit och äta så jag bara gick in och hämtade barnen i stort sett var ju lite irriterande, men men så kan det vara och vi fick en trevlig kväll hemma hos mamma i alla fall.

Inga kommentarer: