Sidor

lördag 26 mars 2011

Prinsessan fyller 5 år

Idag har vår lilla prinsessa haft 5-års firande. Hon har fått en massa roliga saker och haft en jättebra dag tycker hon. Dagen började med att hon vaknade i en ny säng. Vi byggde ihop den igår kväll när hon sov och lade över henne i den så att hon skulle få vakna i den. Hon kom in till oss i morse och sa: Mamma, jag har fått en ny säng. Gullunge. Hon fick ett dockhus av mamma som V lekte med och ett par rullskridskor av sin farmor som hon har haft på fötterna en timme eller så nu.
Fikat är som sagt avklarat. Jag hade gjort lchf glass och lchf kokostoppar till mig så att jag inte skulle äta av det vanliga fikat, bland annat prinsesstårta som är min favorit. Hur tror ni att det gick?? Sista biten av tårtan (som jag brukar äta upp) ligger i frysen iaf och väntar på bättre tider. Plus några muffins som jag bakade i morse.

Inga kommentarer: