Sidor

onsdag 20 april 2011

Aj ont

Idag har jag ont i typ hela kroppen efter träningen igår. Man kanske inte ska börja med fullt ös på en gång. På eftermiddagen sprang jag ju runt med S också som ska lära sig cykla. Vi har ett sånt där handtag bak som jag höll i och ibland jonnade hon på som tusan så jag var tvungen att springa. Vi körde samma procedur idag så det var sååå skönt att sätta sig ned nu :p. Hon är lite velig när det gäller att cykla tyvärr. Förra sommaren skulle hon absolut ha bort stödhjulen men sen när det gällde att cykla utan dem så gav hon upp direkt och det är litegrann så nu också, när det blir jobbigt så vill hon gärna lägga av, men jag försöker peppa henne lite så att hon ska vilja fortsätta. Det gick iaf lite bättre idag än igår så efter påsken kanske hon kan cykla. Hur som helst så har det inte direkt hjälpt träningsvärken att jag sprungit runt efter en cykel 2 dagar i rad.

Inga kommentarer: