Sidor

lördag 23 april 2011

Glad Påsk + Dagens träning

Har inte haft möjlighet att använda internet på hela dagen så jag önskar Glad Påsk nu. Bätter sent än aldrig, eller hur.
Idag hade jag bestämt skulle bli min svullardag och jag kan lova att jag har gjort det, eller kanske inte jämfört med hur jag har kunnat svulla. Nu blir jag ju mätt på en gång. Men jag kan ju säga såhär att jag just nu mår som jag förtjänar, eller har gjort hela dagen om jag säger så. Ont i magen men dum som jag är så har jag ätit ändå, men nu vill jag inte se godis på flera år känns det som. Jag känner mig äcklig, tjock och svullen för att vara ärlig. Men i morgon blir det back to normal, lchf med andra ord.
Bestämde mig på förmiddagen för att ta mig ut på en joggingtur/powerwalk det blev ungefär 50/50 och jag orkar lite mer jogg för varje gång nu så jag ska nog orka med vårruset.
Annars har vi haft en trevlig dag. Det har varit superhärligt väder idag också. Vi tog en lite promenad/cykeltur, barnen cyklade vi gick. Så har vi varit på påskmiddag och ätit god mat. V tyckte att han skulle dekorera en ljusstake med sin strumpa så det tog en bra stund innan vi hittade den när vi skulle åka hem. Så deklarerade V att han var "törstnödig". Haha, vilka ord de hittar på ibland.

Inga kommentarer: