Sidor

torsdag 28 april 2011

Idag

Idag ja. Dagen började kl halv 6 när jag vaknade av fågelkvitter, nog för att det kan vara trevligt men det är fan inte kul att bli väckt så tidigt. Men jag har öronproppar så hädanefter sover jag med det för jag sover så illa just nu att jag orkar bara inte bli väckt av jäkla fågelkvitter. Jag hör ändå sånt jag behöver höra genom dem. Lämnade kidsen och svängde hem lite snabbt för att hänga tvätt och hämta träningskläder plus en jacka som jag var tvungen att reklamera. Började med att byta jackan och passade på att påpeka att sist jag var där och handlade så fick jag inte med mig nagellacket jag köpt hem och fick ett nytt. Passade på att köpa 2 par nya träningsbyxor också då jag upptäckte att ett av de två par jag har börjar gå sönder. Tyvärr var det ena paret lite för små men snart så sitter de perfekt, eller hur ;). Sen var det äntligen dags för träning. Hann bara hem en snabbis för att äta lunch innan det var dags att hämta kidsen och väl hemma tog vi en promenad ock köpte glass, till dem alltså, jag äter ju inte glass. S cyklade och shit va snabbt de blir duktigare när de väl lärt sig. Nu kan hon starta själv också, igår behövde hon att man höll i handtaget bak för att hon skulle kunna starta. V "cyklade" på sin lilla balanscykel så det tog en braaaaaaa stund att ta sig till affären. Synd att han inte lärt sig trampa ännu för då hade han kunnat ha en riktig cykel med stödhjul men tydligen ska de lära sig hålla balansen och därmed lära sig cykla fortare på en balanscykel.

Inga kommentarer: