Sidor

tisdag 31 maj 2011

Ensamt

Jaha, nu har familjen åkt iväg på en liten minisemester till Åland. Jag är hemma i vanlig ordning då jag tycker att det är så förbenat tråkigt på deras lantställe. Barnen gillar det dock och då kan de få lite ensamtid med sin far. Jag saknade såklart kidsen redan innan jag vinkade av dem. Har handlat, tvättat, solat, läst och slappat under dagen och undrar vad i hela friden jag skall göra resten av dagen. ut och springa? Åka till gymmet? Städa? Eller bara fortsätta ta det lungt medans jag kan. Gym eller jogg blir det nog dessvärre inte då förkylningen känns lite sämre idag. Väntar hellre en dag och ser hur det går så kör jag lite yoga ikväll bara. Hm, kanske skulle ta och städa lite, då kanske det faktiskt kan få vara rent och städat i mer än 1 minut. På återseende.

Inga kommentarer: