Sidor

lördag 28 maj 2011

Jisses

Jisses vad många dagar sedan det var jag var in och skrev. Jag har varit totalt datorointresserad de senaste dagarna och så har kidsen varit hemma så det har inte blivit så mycket tid över för annat än att vara med dem på dagarna. De är vildare än någongsin, jag vet inte riktigt vad som hänt men pappa frågade om jag hade dopat dem. Kanske är solen som gör dem så aktiva vad vet jag, de är väl också glada för att sommaren snart är här.
Jag har inte tränat något sedan jag sprang vårruset i tisdags för jag har inte mått så bra och gör ff inte. Har dessutom ff ont i benhinnorna. Den enda form av träning jag gjort är plankan som jag numera kör varje kväll, 3x1 min. Den skall vara bättre för magen än vanliga situps och jag måste ju säga att magen drar ihop sig lite mer nu när jag kör den varje dag.

Inga kommentarer: