Sidor

torsdag 23 juni 2011

Dagens träning + Födelsedagsshopping

Morgonen spenderade jag på gymmet, det blev ett 90-minuters pass, tiden bara flög förbi och det kändes skitbra rent ut sagt. Hade det inte varit för att parkeringstiden var på väg att gå ut hade jag nog tränat längre. Tyvärr hade jag lite träningsvärk från i förrgår dock som jag antar beror på brandlarmsavbrottet och att jag hann bli kall innan jag strechade. Efter det blev det en shoppingrunda då V fyller 3 år om en vecka och behöver lite presenter men tyvärr hittade jag inget vettigt. Tycker det är så svårt att köpa grejer till pojkar, till slut blir det bara "en bil till" typ. Jag vill köpa något vettigt. Han älskar pussel tex, han har byggt ihop ett 48-bitars, men han har så många redan. Han älskar att leka med plastdjur i olika storlekar, typ dinosaurier men det är samma där, han har massor. Sist men inte minst blev det en sväng förbi IKEA för att köpa en skobyrå till hallen, jättefint blev det, men det tog ju sitt lilla tag att sätta ihop den kan jag lova. Iofs inget mot att bygga ihop en EXPEDIT hylla, de är förjävliga kan jag säga.

Inga kommentarer: