Sidor

tisdag 21 juni 2011

Dagens träning

Jaa, vad ska man säga? Spenderade 135 minuter på gymmet idag men lugn jag tränade inte så länge. När jag hade tränat en timme drog brandlarmet igång och tjejen i receptionen säger att det är övning så alla går ut. Brandlarmet fortsätter och fortsätter och fortsätter och till slut så är det tydligen ingen övning så brandkåren rings och efter 35 minuter kan man kostatera att det inte brinner (nähä, byggnaden hade typ redan brunnit ned vid det här laget om det brunnit) utan att larmet har fått fnatt så vi kan gå in och träna igen om vi står ut med att lyssna på brandlarmet eftersom brandmännen inte får av det, jag brydde mig inte eftersom jag hade musik i öronen. Var tvungen att värma upp lite till och så så det var därför det blev ett extra långt pass idag, strax över 95 minuter. Det känns som att träningen kanske går lite bättre igen.

1 kommentar:

Fitnessjossan sa...

sv:

Okey men då vet jag, ska kila in imorgon o se om dom kan hjälpa mig :)