Sidor

torsdag 2 juni 2011

Dagens träning

Dagens träning blev en joggingtur, 5.4 km som vanligt, tiden inte så bra som jag vill ha den, men jag mår inte helt bra och har sjukt ont i benhinnorna (ja jag vet att jag inte borde springa då) plus att jag var på "jag orkar inte" humör, så jag fick helt enkelt agera Biggest Looser tränare till mig själv och tänka: Öka takten nu slöis, och: Du orkar din latmask, typ, men det funkade iaf för jag sprang hela vägen hem. Skulle behöva hitta ett spår som inte är lika kuperat som det jag springer, det här är uppför och nedför mest hela tiden och då kanske ni tänker att nedför är väl inte jobbigt men för benen är det ganska jobbigt för konditionen lite mindre jobbigt. Tycker jag iaf.
Jag har grym träningsvärk i armarna och bröstmusklerna typ från gårdagens träning, måste träna dem oftare.

Inga kommentarer: