Sidor

onsdag 1 juni 2011

Juni

Vart tar tiden vägen??? Det är ju juni redan. Vaknade senare än jag gjort på mycket länge i morse, 9.22 stod klockan på, kändes som att halva dagen var borta, haha. Vaknade iofs under natten/morgonen för att det regnade så in i helskotta mycket att det lät som att det skulle regna in. Låg kvar och läste ganska länge (lyx, hur ofta kan man göra det när man har barn??) innan jag gick upp och bakade mitt lchf bröd och åt frukost. Kunde inte riktigt bestämma mig för om jag skulle åka till gymmet eller inte men åkte till slut. Väl hemma igen hann jag med att klippa gräsmattan, sola, diska, tvätta och hänga tvätt, dammsuga och torka golv. Vad tid man har när barnen inte är hemma, känns helt weird, vad gjorde man med all tid innan man hade barn liksom ;).

Inga kommentarer: