Sidor

torsdag 21 juli 2011

Kap

Idag gjorde jag ett riktigt kap. Har ett tag velat köpa en kettlebell som jag kan träna hemma med men tyckte att de var för dyra. Här på affären tog de 299:- för en 8 kilos om jag inte minns fel. Så tog de slut så klart och överallt annars tar de minst 300:- för dem så det har inte blivit av att jag köpt någon. MEN så igår när jag var med barnen och handlade så såg jag att det låg en ensam stackars kettlebell kvar i dammet under en hylla och en 8-kilos. Ment to be??? Idag gick jag tillbaks och frågade om jag kunde få den till ett bra pris och att jag hittat den i dammet under en hylla och arr det ju stod att de sålde ut en del fitnessartiklar till 75%och så gick jag hem med en kettlebell för 74:-. 74 kronor, vilket jäkla kap. Här ska det tränas, när jag blir frisk såklart.
Har även köpt en liten vattenflaska som jag kan ha i handen när jag är ute och springer, blir ju så jäkla törstig och jag vet inte om det kanske är det som gör att det inte går så bra med joggingen. Nu måste jag som sagt lägga på ett kol om jag öht ska orka springa tjejmilen.

Inga kommentarer: