Sidor

torsdag 21 juli 2011

Semester

Alltså, vart försvinner tiden när man har semester?? Dagarna liksom bara flyter ihop så har det gått nästan en vecka sedan man bloggade sist.
Hur som helst så hade jag roligt i lördags, inget ställe som jag kanske skulle ha valt men så var jag inte heller ute med människor jag brukar vara ute med. Jag föredrar att dansa gärnet när jag är ute och här satt vi stilla hela kvällen.
Två soliga dagar har det varit så jag och barnen har tillbringat dem på stranden. Lika bra att passa på. Jag har dock en halvbadkruka och en som inte doppar mer än fötterna så egentligen skulle vi ju lika gärna kunna vara hemma på tomten och lapa sol. Idag är det regn igen så det är väl lika bra att passa på att städa eller något sådant tråkigt som man lägger på hyllan när det är fint väder ute.
Har btw ff ont i halsen och är lite snuvig så jag kan ff inte träna :(, det är bara lite men jag vågar inte träna ändå. Jättetrist, speciellt som jag verkligen skulle behöva träna mer inför tjejmilen nu.

Inga kommentarer: