Sidor

tisdag 31 januari 2012

Vet ni...

...vad jag är riktigt, riktigt trött på?? Det är arbetsgivare som inte kan få fingret ur (rent ut sagt) att bara skicka ett jävla "Tack för ansökan men vi har gått vidare med andra sökande" mail när man har sökt jobb hos dem. HUR jävla svårt kan det vara??? Så slipper man gå och vänta och vänta och hoppas på att man fortfarande har en chans att få jobbet. Lite enkelt jävla hyfs tycker jag.

Ok många svordomar men jag är så, så SJUKT less på att vara arbetslös så jag gråter när jag tänker på det. Jag vill bara ha ett fast jobb som är MITT, där jag vet vilka dagar och tider jag kommer jobba, det behöver inte ens vara heltid bara jag har ett jobb. Är väl kanske läge att utbilda sig, men till VAD?? Det finns ju så många utbildningar där ute att man blir helt snurrig när man börjar kolla runt.

Sådär, dagens meltdown avklarad, nu känns det bättre.

Inga kommentarer: