Sidor

torsdag 26 januari 2012

Motivation tips

Ett tag innan jul tappade jag motivationen lite grann och under julen har den raserats totalt. Att inte kunna träna gjorde att jag kände mig degig och svag och fastän jag oftast åt bra mat så gick jag sakta upp i vikt. Så kom julen, eller december ska jag väl säga (lussebullar, julgodis mm), och en sisådär 5 extrakilon. FEM, hur är det möjligt? Borde väl ha lärt mig men inte då. Men det är bara "gilla" läget och antingen göra ngt åt saken eller fortsätta gå upp och det vill jag ju definitivt inte göra så då finns det bara ett alternativ kvar - att göra något åt saken. Jag har fortfarande noll motivation egentligen och därför kommer jag titta in på DENNA sida varje dag tills motivationen återvänt, den kan ju inte göra annat när man ser allas resultat, vissa helt otroliga.

Inga kommentarer: