Sidor

onsdag 7 mars 2012

Kvartsamtal

Usch vad jag missköter bloggen just nu men jag mår inte så bra just nu. Känns som att jag bara gnäller när jag bloggar vilket verkligen känns jättetråkigt så just nu ska jag inte göra det utan idag ska jag skriva om min söta lilla S. Igår var jag på samtal med hennes fröken (heter det ff kvartsamtal?? eller utvecklingssamtal som på dagis kanske?) och det var en mycket trevlig upplevelse som jag kommer leva på ett bra tag frammåt. Fick (i stort sett) bara höra bra saker, det enda som var mindre positivt var att hon i höstas var lite kaxig och ibland arrogant mot kompisarna men det pratade vi om då (både med fröken och hemma med S) och nu hade det blivit bra så bara positivt nu alltså. Hon var duktig i matte, trygg, stabil, självständig, drivande, aktiv, snabb, smidig och uthållig, har ett välutvecklat språk med stort ordförråd för att nämna lite av vad hon sa om S. Det absolut bästa var när hon sa att de i början varit lite skeptiska till att S skulle börja ett år tidigare men att hon nu kunde säga att hon haft fel och att det verkligen var rätt val att låta henne börja tidigare. Jag vet jättemycket skryt men man blir så glad och stolt när man får höra bra saker om sina barn så då måste man få skryta lite. Eller hur ;).

Inga kommentarer: