Sidor

måndag 23 april 2012

Jag borde va nöjd

Men det är jag inte. Från måndag till lördag förra veckan gick jag ned 2.8 kg, woho (jo jag kommer ihåg att det mesta är vatten). MEN från i lördags till idag har jag gått upp 700g igen =(. Kändes ganska jobbigt i morse när jag ställde mig på vågen kan jag säga, speciellt med tanke på att jag verkligen skött kosten HELT JÄVLA EXEMPLARISKT i helgen. MEN (igen) så kom jag och tänka på att det nog finns en anledning till att jag gått upp ändå, kroppen samlar på sig vatten just nu av en viss kvinnlig anledning så jag behöver inte oroa mig så mkt ändå, det borde ha försvunnit inom en vecka (hoppas jag). Måtten, ja de är ungefär samma också men eftersom jag inte vågar träna riktigt ännu så var det ganska väntat, det brukar rulla på ganska fint nedåt när jag kan träna regelbundet.

Inga kommentarer: