Sidor

onsdag 25 april 2012

Deppdeppdeppdeppdeppdeppdepp

Idag är det lite deppigt, har fått tillbaka mina nässelutslag som jag hade typ 5 månader förra året. Kommer inte ihåg hur mkt jag skrev om dem då men de är röda, fula, ilskna och kliar som satan, så sitter de inte så fint heller. Då fick jag en stark kortinsonsalva och inte ens de hjälpte mot kliandet. Det började med några få i lördags och jag trodde att det kanske berodde på att jag ätit solrosfrön, men nu har de bara blivit värre sedan dess och jag vete faaaan vad det kan va. För fröna borde väl inte kunna göra utslagen värre nu?? Är ju flera dagar sedan jag åt dem. Ägg kanske?? Har ätit typ 5 om dagen sedan jag började med lchf igen. Jag blir knäpp, jag kommer inte stå ut med att ha utslag i 5 månader till, jag vill kräkas när jag tänker på att de kanske blir kvar så länge. Googlade lite och ja vad ska man säga, google kan antingen vara ens bästa vän eller ens värsta fiende typ. Läste om vissa som haft sånna här nässelutslag i flera år. FLERA ÅR!!! AAAAhhhhhh. Ok, nu har jag gråtit lite och fått avreagera mig lite så nu känns det liite bättre. Faan så e jag sjukt sugen på godis också. Men här blir det inget jäkla godis inte...

Inga kommentarer: