Sidor

torsdag 3 maj 2012

Confession

Ok, confession time. När jag är såhär i viktminskningstider så kan jag bli liiite besatt av att väga mig. Det blir typ varje dag eller så. Sedan i måndags har det stått tvärstilla på vågen och det gör mig båda irriterad och lite stressad. Jag måste hinna gå ned - MINST - 3.5 kg till på ungefär 5 veckor. Eller måste och måste, men för att jag vill och för att vara nöjd då. Ahhhh. Så, lugna ner mig, pusta ut, ta ett djupt andetag. Det SKA gå, måste bara kämpa hårdare. Snart, snart kan jag börja träna också och då går det förhoppningsvis lättare. Viktigast är ändå de måttmål jag har satt men för att det ska kunna ske behöver jag kunna träna. Nu ut i solen en stund och stressa ner, stress kan bidra till att man inte går ner i vikt nämligen.

1 kommentar:

Madde-mamman sa...

Hej! Du har en utmaning på min blogg, http://maddemamman.blogspot.se/