Sidor

måndag 21 maj 2012

Helgens

I fredags åkte jag med mamma och lillebror upp till Gävle och hälsade på lillasyster och W, mest W ;). Han har blivit en stor liten kille. Så himla söt och snäll. Jättemysig. Börjar få lite drag av lillasyster efter att ha varit en minikopia av sin far och farfar. Åt god mat (inget fusk dock), gick promenad i solen och hade allmänt trevligt tills vi åkte hem på kvällen. Lördag morgon försökte jag sova men eftersom grannarna tyckte att det var lägligt att möblera om uteplatsen redan vid 8 (knip igen käften till åtminstone kl 9 på helgen tycker jag) så blev det inget med de planerna, låg och drog mig och läste en bok ist. Hann precis göra mig iordning tills familjen kom hem strax efter 11 och även om jag saknat mina små älsklingar så kände jag att jag hade behövt mer ensamtid. Mycket beror det nog på att jag är så förbannat trött just nu pga tavegyltabletterna men upptäckte också att min puls är mkt lägre än vad den brukar vara så jag gissar att det bidrar. Men det har blivit bättre iaf så man vänjer sig väl. Hur som så blev det en kortare promenad och mys i solen. Barnen var ute och lekte hela dagen och somnade nöjda i soffan efter bad och lördagsgodis. Gårdagens väder blev fantastiskt, kändes nästan som sommar. Kidsen var ute och röjde hela dagen, kom in smutsiga och lyckliga på kvällen, som det ska va på sommaren :). V slocknade strax efter 18 och har sovit hela natten till skillnad från en annan som somnade 01 och vaknade 04.30 och inte kunde somna om igen. Blir väl sovtrött lagom till kidsen kommer hem säkert. Idag verkar det vankas lika härligt väder som igår. *Hoppas*

Inga kommentarer: