Sidor

måndag 7 maj 2012

Veckans resultat

Ok, i torsdags fick jag lite lätt panik (ok kanske överdriver lite) när vågen stod stilla för 3:e dagen i rad men efter det har det rullat på i en jäkla hastighet. Det blev -1.4 kg till slut denna vecka (-5.1 på 3 veckor) och jag är nöjd som tusan. Men jag kan inte sluta fundera på om det är för att jag inte har kunnat träna och förlorat muskelmamma ist för fett. Jaja, nu kan jag iaf träna (hoppas det håller i sig) så vi får väl se vad som händer. Måttmässigt händer det litegrann men inte så mkt som jag skulle vilja men det blir bättre nu när jag kommer igång med träningen. Funderar på att göra en liten fin tabell och lägga upp.


Tillägg: Jag vill bara tillägga att jag inte svälter mig själv på ngt vis för att gå ned i vikt. Jag äter LCHF men räknar samtidigt kalorier så att de inte blir för många. Nu håller jag mig under 20g kolhydrater och runt 1500-1800 kalorier om dagen och skulle jag vara lite extra hungrig en dag så äter jag mera. I helgen har jag tom druckit vin och ätit min lchf chokladpannacotta.

Inga kommentarer: