Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Hudläkare

Ök. Det blir lite skralt mellan inläggen nu men jag orkar helt enkelt inte just nu och så finns det en massa annat att göra på semestern.
Idag har jag varit hos hudläkaren som jag fick remiss till och inte fan blev jag nå klokare av det. Resultatet visar tydligen på eksem av nåt slag men enligt läkaren så behövde det inte vara det ändå. Han tyckte att det utseendemässigt lät som nässelutslag men de håller bara i sig max en dag och mina håller i sig i flera veckor. Och han trodde inte att det berodde på ngn allergi fastän allergitabletterna hjälper. Tyvärr så får man i 99% av fallen när man får nässelutslag/eksem såhär aldrig reda på vad som utlöser det. Kul. Hoppas att de aldrig kommer tillbaka igen men om de skulle göra det så fick jag recept på allergitabletter och om de inte försvinner nästa gång kunde jag komma tillbaka dit. Men som sagt jag hoppas på att de aldrig kommer tillbaka igen.

Inga kommentarer: