Sidor

tisdag 18 mars 2008

Dumma kommentarer

Igår var jag på tupperwareparty, låter lite tantigt men det ÄR bra grejer och det var skönt att komma hemmifrån ett tag. Hur som helst, efter ett tag frågade tupperwaretjejen när jag var beräknad. Ja, i början på juli sa jag. "Oj, då måste du vara stor för tiden", säger hon då. Ehm, nä det tror jag inte svarade jag. Dumma männsika, man får inte säga så till en gravid, hajja vi har tillräckligt med saker att nojja oss över ändå!!! Grejen är den att samtidigt som jag inte tycker att den är så stor så tycker jag att den är jättestor eftersom den är så mycket större än när jag väntade S. Men det blir ju så med andra barnet, magen har ju liksom vart uttänjd en gång redan.

Här är i alla fall en bild på magen, tagen i söndags i v 24+2, eller v 25 om man vill det. Är den verkligen så stor??


Inga kommentarer: